Stralend Argentinie! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Jolien Uden - WaarBenJij.nu Stralend Argentinie! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Jolien Uden - WaarBenJij.nu

Stralend Argentinie!

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

27 Augustus 2008 | Argentinië, Buenos Aires

Een kort berichtje uit Argentinie.Want deze mag natuurlijk niet missen op mijn site! We gaan hier vandaag voor de derde keer prachtige watervallen bewonderen. De breedste watervallen ter wereld: Cataratas de Iguazu!
Na vandaag vertrekken we richting strand om mogelijk nog een mooi kleurtje op te lopen deze zomer! Daarna zullen we onze reis afsluiten in Sao Paulo en Rio. Nog maar anderhalve week. Maar we zullen hier zeker van gaan genieten!
Tot snel! Liefs, Jolien

  • 27 Augustus 2008 - 19:51

    Annemarie:

    Kan ik me alweer afmelden voor trainingen:P? Wij verheugen ons op jullie thuiskomst:-D Heanig an!

  • 28 Augustus 2008 - 10:21

    Theo Et Evelyn:

    wat gaat het snel jolien, bijna weer terug naar nederland! nog heel veel plezier en goede reis,
    liefs uit france.

  • 29 Augustus 2008 - 11:10

    Vé:

    hey jolien!

    wat klinkt het allemaal weer goed, ik zie bijna de gehele dierentuin voorbij komen in je verhalen!

    wil je trouwens straks thuis rustig kunnen acclimatiseren, of zal ik maar eens gaan schoonmaken? ;)

  • 30 Augustus 2008 - 09:28

    Marko:

    bedankt voor je kaartje! En het menu voor het 5-gangendiner is bijna klaar...

  • 01 September 2008 - 12:05

    Annemiek En Robbie:

    Heej Legend!

    Dankjewel voor je kaartje! En geniet nog even van je welverdiende vakantie in Brasil. Kun je natuurlijk wel gebruiken, na al die drukte van dat reizen enzo.... :P Goeie terugreis alvast en tot gauw!

  • 06 September 2008 - 07:59

    Han En Karin:

    Lieve Jolien,
    Nog maar een paar dagen en je bent weer terug in het koele en natte Nederland. Dan houden alle verhalen en avonturen ook vor ons weer op. Jammer. Nog veel plezier deze laatste dagen en natuurlijk een goede (terug)reis.
    Liefs uit Twente!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolien

Via deze weblog houd ik jullie op de hoogte van mijn verschillende reizen.

Actief sinds 06 April 2008
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 52249

Voorgaande reizen:

30 Maart 2015 - 01 Juli 2017

Curriculumadviseur in Kathmandu

04 Mei 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: