Nog drie weekjes - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Jolien Uden - WaarBenJij.nu Nog drie weekjes - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Jolien Uden - WaarBenJij.nu

Nog drie weekjes

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jolien

13 April 2008 | Nederland, Enschede

Het aftellen kan beginnen! Nog drie weekjes en dan vertrek ik toch echt richting Zuid-Amerika. De reis begint in New York (ik weet het, niet echt Zuid-Amerika) om vanaf daar naar Lima te vliegen. In Peru zullen we een aantal weken vrijwilligerswerk gaan doen in Cusco. Vanaf daar zullen we dan onze trip vervolgen naar het noorden van Chili, door Bolivia om vervolgens onze reis te beëindingen in Rio. Maar dat laatste duurt gelukkig nog even!
Nu ik nog maar één week hoef te werken komt het toch wel echt dichtbij! Ik heb er erg veel zin in en zal jullie langs deze weg op de hoogte blijven houden van mijn belevenissen!
Liefs, Jolien

• 13 April 2008 - 13:31

Manuel:

Hallo liebe Jolien :)
    Ich hoffe deine Reise war super!!!
    Grüsse aus Italien

• 13 April 2008 - 19:19

Marjan:

Mooie reactie van Manuel :)

• 23 April 2008 - 14:05

Petra:

He Jolien,
    Nog maar 2 weekjes...spannend! Heel veel succes met de voorbereidingen verder en geniet er flink van!
    Ik ben benieuwd naar je verhaaltjes.
    Groetjes, Petra

• 29 April 2008 - 11:06

Annette:

Succes met je voorbereidingen. Ben benieuwd naar je eerste reisverhalen.