Zon, zee, strand... - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Jolien Uden - WaarBenJij.nu Zon, zee, strand... - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Jolien Uden - WaarBenJij.nu

Zon, zee, strand...

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

03 Mei 2008 | Nederland, Vlissingen

Mijn reis is begonnen in....Scheveningen! Gister heerlijk met vrienden en mijn zusjes naar het strand geweest. Vandaag nog weer door het toeristische Domburg gebanjerd, dus ik ga morgen goed geoefend op reis!

Tot snel!
Liefs,
Jolien

  • 04 Mei 2008 - 20:51

    Hanneke :

    Hey Jolien,
    Zie toevallig je avontuur op hyves. Gaaf zeg! Lekker van genieten!
    Groetjes Hanneke Niemantsverdriet

  • 06 Mei 2008 - 08:34

    Loesje:

    Heey die lieve Jo!

    Hoe is New York New York?!
    Ben heel benieuwd :)

    Ik ben nu nog even heel druk, maar ik ga je zo snel mogelijk 'bijmailen' :):)

    Natuurlijk ga ik je blog supervaak lezen!! Dus: vaak schrijven!!

    Dikke kus!
    Loes

  • 06 Mei 2008 - 10:08

    Maarten En Annabel:

    Heey jolien,

    Heel veel plezier! We zijn benieuwd naar je verhalen.

    groetjes,
    Mc en Annabel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolien

Via deze weblog houd ik jullie op de hoogte van mijn verschillende reizen.

Actief sinds 06 April 2008
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 52339

Voorgaande reizen:

30 Maart 2015 - 01 Juli 2017

Curriculumadviseur in Kathmandu

04 Mei 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: